dijous, 19 de maig del 2011

Activitat 11. FACEBOOK

Bé, l'activitat ens convidava a donar-nos d'alta a facebook (jo ja ho estava) i crear una pàgina associada al nostre perfil. Tenia dues idees en ment, o bé dedicar-la a la biblioteca on treballo o bé fer-ho al club que jo i el meu company estem apunt d'obrir, un club esportiu i d'educació canina anomenat Hobby Dog. Vaig descartar la biblioteca perquè abans ho hem de parlar tot l'equip i decidir els continguts, opcions etc així que he creat una pàgina dedicada a Hobby Dog :-)
He passat una bona estona buscant per internet informació sobre la diferència entre una pàgina i un grup i per la promoció d'un negoci, club etc recomanen una pàgina millor que un grup.
Si us interessa aquí podeu consultar un article que en descriu les principals diferències.

Un cop creada la pàgina he intentat afegir-hi noves aplicacions apart de les que et donen (fotos, enllaços, notes... etc) i veient que del llistat d'altres aplicacions de facebook no m'eren gaire útils, la majoria són jocs online i chorradetes vàries he tornat a cercar a Google.
Finalment he conseguit afergir-hi l'aplicació de twitter, del youtube enllaçat al canal youtube corresponent, i una aplicació molt interessant que és la d'afegir pestanyes noves amb llenguatge html inclòs. L'aplicació es diu involver i aquí hi ha un tutorial molt detallat i l'enllaç a l'aplicació. Amb això he pogut crear la pestanya "On som" amb una imatge del mapa on està ubicat el club. No he pogut insertar el codi html que em donava el google maps perquè tot i que pots incloure llenguatge html en aquesta aplicació és amb limitacions :-(

Aquí teniu l'enllaç a la pàgina de Hobby Dog -> http://www.facebook.com/pages/Hobby-Dog/211672358864581

Encara està tot en proves i fet per la pràctica que volia penjar avui, en els pròxims dies/setmanes aniré afegint, treient, provant coses fins a deixar-la apunt per promocionar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada