dimarts, 17 de maig del 2011

Activitat 10. LIBRARYTHING

Així com l'eina anterior, Rollyo, no m'ha entusiasmat massa, Librarything m'ha apassionat! Sabia que hi havia d'haver alguna web així on poguéssis anar anotant els llibres llegits, els que tenies pendents etc però no m'imaginava que fos tan complerta! I amb una interfície en català!!
Quan he entrat m'ha recordat a Amazon, de fet és com diuen, un Amazon però sense ànim de lucre. És fantàstic la veritat, i ho trobo molt útil tant a nivell personal com per compartir lectures amb amistats l'únic és el problema de sempre i una pena: d'on treure el temps??!! o bé per incloure en el blog, web, facebook etc de la biblioteca. Estic pensant en molts usuaris de la biblio que els hi encantaria ficar-s'hi, mirar, llegir, participar... també un bon punt de trobada entre usuaris lectors i personal de la biblio.
Un munt d'utilitats que encara tinc que esbrinar mirant més detingudament i que faré quan tingui una estona perquè penso que val molt la pena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada